Já za mého mládí, krásných 20 - 25 let
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
Kluci pózují na bobech a radují se z prvního sněhu v lednu 2009,oslava babičky 80.narozenin a dárky, které dostala.Nakonec oslava mých narozenin.Už mám Kristův věk, tak to je také hrůza:-)
První sníh a bobování, krátce na to napadlo sněhu jako na horách, kluci zapadli i před vchodem do sněhu, pořádali jsme sněhovou bitvu na kopcích u Hájí,Romča nám přivezl ukázat novou sanitku, tak jí kluci řádně prohlídli - moc pěkná, stavěli jsme sněhuláka- neobyčejného - opičáka a měl i mojí čepici.Kluci pozovali na mé narozeniny, oslava u mamči, přijeli i teta Dáša se Zuzankou a Martinkou.
2 komentáře
Dálších mých pět krásných let, od 26 již s Kubíkem.
Lyžování ,procházky, koulování a stavění sněhuláka v Orlických horách -
v Českých Petrovicích a ubytování v pensionu " Na statku".
Eminka a Anička u nás,kluci na karnevale ve škole,Honzík s Adíkem i Kubíkem,
návštěva u Davidů v Říčanech, veliká akce - děti se fotili u šunkového prasátka,Adík s Míšou
vařil,vozil kočárek a Kubík ten měl dokonce perfektní fotoaparát a pár fotek i nafotil.
Oslava Kubíkových 7. narozenin,moje kytičky a výlet jen s Kubíkem, protože měl jarní
prázdniny do Muzea a do Beckilandu, kde byl s Aničkou a Eminkou.
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
Zkouška masek na karneval - vyhraje Bořek nebo hasič:-) Ája pozuje jako záchranářka, s kytkou, v noční košily...kluci jdou na karneval do školy-oba vyhráli ve své kategorii-Bořek i záchranář, výlet do Pohádkového království, Kubík narozeniny a tři velké oslavy - doma, s kamarády a s holkama Emou a Aňou, nakonec karneval ve školce a nejvíce focení si zase užil zachranář s hasičem:-))
Napadlo hodně sněhu,tak bylo spousta bobování na kopečkách..lyžování na Božím Daru,Kubík je šikulka jezdí na černé sjezdovce na Neklidu,a oblíbený snowtubing, Adámek lyžoval i na kopečkách na Hájích..
Kubík na lyžařském výcviku od policie na Moravě, slavíme s babičkou MDŽ, kluci ve vaně,velikonoční výzdoba v Arkady na Pankráci, bylo krásně, tak jsme hráli šipky v lesoparku, procházka okolo přehrady Adíka na kole a Kubík na koloběžce, na Matějské pouti..
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
S Adámkem na procházce po parku v Průhonicích,nejvíce ho bavilo chytat ryby:-)
Měl tenký proutek z vrby a stále chytal ryby, plavali tam kapři, ale žádného nechytl.
Našel krásnou kytičku, tak měl radost a čichal k ní ale nevoněla. Skvělá událost pro
oba byla Monster truck show - pár obrázků na ukázku. A nakonec jsme koncem dubna
byli na Open day na Tvrzi Hummer.Bylo to tam moc prima - soutěže, rytířské souboje a
a Kubíka si vybral pan moderátor jako svého pomocníka, Adámka si našel princeznu z velmi
boháteho královského rodu:-))
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
Kluci na Matějské pouti v autičkách,v obrovském těle dinosaura,s Kubíkem na vodní horské
dráze,dokonce spustili i Křižíkovu fontánu,Adámek si koupil kapříka s marcipánu a hned se
do něj pustil,Kubík zase nevynechal příležitost si zasoutěžit v pytlích atd.
Kluci na hřišti, velká akce Prahy 11 a městské policie, Kubík si vyzkoušel všechny zbraně,
vlezli do všech aut a Adámek krmil koníčka travičkou. Byli jsme u Kamily,děti chvíli vykrajovali
perníčky, hráli si na písku,Anička s Kubíkem vyráběli beránka a barvili vajíčka, Eminka s Adíkem
se nejvíce zajímali o přelévání vody.Nakonec kluci na velikonoce doma s výzdobou:-)
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
Kubík na koloběžce a Adík na kole jedou na hřiště, na hřištích mezi kopcema a u Opatova, kluci a velikonoční výzdoba, jiternicová nadílka, na oslavě u Kamily - Emma svátek, dostali jsme čerstvé pstruhy na večeři, Den Země ve školce a v lesoparku, moji malí spidermani pózují, v leteckém muzeu ve Kbelých s Adámkem, Honzíkem a Ivetou,cestou zpět na výstavě historických vozidel, fotky na motorce, v Průhonicích na procházce,čarodejnice ve škole a v Zápech
Adík s Kubíkem na čarodejnicích v Dačicích 1.5.,nejdříve prohlídka před, na hřišti v Dačicích,lezení na vysoký strom,
večer jsme koukali na velký oheň, jak upálil čarodejnici nahoře,2.5. na závodech motorek, 8.5.V Turnově
ve Šťastné Zemi - kluci u vykvetlých pampelišek, lezli po všech prolézačkách,vyzkoušeli vše, co se dalo, Adík
jezdil na klouzačce,ale hlavně si hrál v jemném písku, Kubík v růžové kšiltovce,nakonec Den Dětí v Dáblicích -
Ádík v sanitce,v tanku,střílel a jel na koni:-))
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
Papoušci ve velké kluci v Zápech, s Kubíkem v leteckém muzeu ve Kbelých,Adámek pózuje v Kubíkových kraťasech a s řetězem na krku,v Peřimově- lampionový průvod, Jilemnice a Peřimov- děti bruslily, hráli jsme ping-pong, Linda,Lenka a Sára pozují na autě:-),výlet k Máchovu jezeru, u Ivety podívat se na Terezku,štěnátka..
Město Čáslav, Královské slavnosti v Kutné Hoře - Kubík bojoval,soutěžil,byli tam turnaje atd.
výstava dravců, Kubík zavřený v kleci,střílel z luku, v dálce sv.Barbora, já a mé pozy,
Kubík šel s kytkou pro vysvědčení, Kubík s vysvědčením - má samé "1".
Byli jsme u tety Dáši v Budyni - osel Dalibor,králíčci,Ádík s králíčkem, Kubík s morčátkem,
kačer a kachna s káčátky,Milan s Martinem a Kubíkem, Zuzanka se směje a pozuje v novém
oblečení.Oslov - chalupa, zahrada,výměna pokémonů,kluci před spaním dělají hlouposti,
Kubík spal chudinka na malinkém prostoru a zimou zachumlaný ve spacáku,na hřišti,
Adík našel malého ptáčka,který vypadl z hnízda,(pro prorovnání vylikosti vyfocený
s propiskou),cestou jsme fotila ještě duhu.
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
Kluci hrají fotbal,Kubík na plavání v Edenu, na výletě v Pečkách - mašinky, vláčky,výprava
piratskou lodí za pokladem,Kubík střílí, Adík nesmí být pozadu,Kubík v kanoi,na prolézačkách,
Adík na poníkovi,na hřišti,oba se snaží rozfoukat větrný mlýn,na atodromu,Adík na labutích,
fotka mého nového auta:-),Ádík na hřišti - musel vylézt až nahoru a nechtěl slézt a ještě si
povídal s klukem,růže cestou,očista ve vaně - odpískování,Kubík s vtipným účesem, s kterým
vyhrál ve škole 2.místo, první byl kluk z 9.třídy:-)
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
S Kubíkem na Dni s Policii, policejní vrtulník s výsadkem,policejní koně hrájí fotbal
s obrovským balonem, Kubík se nechal vytáhnout do 35 m požárnickým žebříkem,
hral různé hry a vyhrál Aliena, já jsem vyfocená se Slávkem Brourou, stromem
a klobáskou, já i Kubík na policejní motorce, nakonec koncert YoYo Band,Medved 009,
a další.
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
Byli jsme návštěvě v Říčanech u Davidů - kluci hráli fotbal, honili se..., na rytiřích na Opatově, na oslavě dědových narozenin,V Kutné hoře na Královském stříbření - Kubík zase jako loni vyzkoušel všechny soutěže i rytířský souboj,
V Přerově - Městečko open air - folklorní vystoupení,kde byl kluci nadšení, protože měli půjčené aku šroubováky a pomáhali stavět a bourat podium, Kubík i stany, vybirali peníze, skákali na trampolíně...Kubík s kytkou pro paní učitelku a Kubík s vysvědčením, kde má samé jedničky:-))
Rakousko 25.6-29.6.2010 Oetz - cesta tam byla v noci a ráno a Kubík jí prospal.Hned po příjezdu jsme se byli projít u největšího vodopádu Stuibenfall, bylo to moc krásné, nádherná duha, kytičky cestou, řeka, kostelík, vyhřáté lavičky a kameny u řeky..Druhý den jsme vyjeli lanovkou na Kuhtai 2420 m, a šli jsme pěšky dolů kolem třech nádherných jezer,prošli jsme i tunelem a den jsme zakončili ve Fun parku,kde Kubík jezdil po obrovské nafukovací klouzačce.Třetí den jsme vyjeli lanovkou na Obergurgel 2607 m a když jsme si dávali oběd a v klidu seděli na kameni rozhodlo se 5 ovcí, že nás poctí svou návštěvou,vyběhli nahoru do kopce k nám a pěkně nás všechny z kamene zvedli, stáli jsme a drželi jídlo i batoh od nich, dostali se ke kameni a zjistili, že tam nic není, otočili se a odešli.Dojeli jsme až na hranice s Itálií, potom jsme jeli lanovkou na Vent 2365 m, cestou dolů na lanovce nám byla docela zima,překvapením byl na parkovišti u lanovky žlutý autobus z Náchoda, den jsme zakončili v Soldenu v bazenu.Čtvrtý den byl také opravdu krásný - vyjeli jsme lanovkou na Hochoetz 2070 m, kousek jsme se prošli k nádhernému výhledu,kde by se dalo fotit celý den a byli jsme v restauraci, kde měl Kubík polévku, odpoledne jsme byli u Piburger see,kde byla tak čistá voda, že se dali fotit rybičky,byli jsme se projet na lodičce, jen Kubík v té ledové vodě i plaval a den jsme zakončili ještě na koupališti v Umhausenu -Badensee.A poslední den jsme se byli projít v Oetzu u velice divoké řeky AAch došli jsme až k Tyršovu pomníku, potom jsme se rozloučili s nádhernou dovolenou v rakouských Alpách a na noc jeli domů, poslední foto- spící Kubík:-)
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
Rokytnice nad Jizerou a další pobyt od agentury Afree time, tentokráte v Krkonoších.
Jela s námi Kamila, Anička a Eminka. Adík se koupal s Emičkou,ale spát chtěla s Kubíčkem:-)
Chodili jsme na procházky po okolí,děti si hráli v herničce, soutěžili, malovali a tvořili.
Nechtěli jít domů, když objevili maliny, to je trhali a papali jako o život:-)
Byli jsme na výletě v Horních Misečkách a jeli jsme na Zlaté návrší, bylo to kromě
hrozně přeplněného autobusu,prostě bezvadné, krajina je moc krásná, viděli jsme i Sněžku.
Pobyt jsme ukončili karnevalem a soutěžením.
4 komentáře
Naše dovolená začala výberem plavek k moři - fotil Kubík, já jsem s Adíkem pozovala:-)
Kluci na letišti a v letadle,fotografie hotelu a jeho okolí,koupání v moři,stavění hradů,
hledání kamínků,kluci na pokoji,Kubík a Adík skáčou do bazénu, potápí se a jezdí na klouzačkách.
U večeře jedí, pijí a i zmrzlinku si dávají,ukázka švédskcýh stolů v Turecku.Výlet do Side.
Druhý výlet do Delfinária - moc krásný zážitek. Fotografie kytiček a stromečků na zahradě u hotelu,
fotky z minidiskotéky pro děti,Adík také jednou tancoval:-)poslední den se posadil Adík na velblouda.
Foto modelu letiště v Antalyy.
Zobrazit celý popisZobrazit kratší popis
Kubík na táboře v Novém městě na Moravě,našel sii holku, hráli celotáborovou hru,fotbal,chodili se koupat, měli bojovku,táborák...,na kole po okolí v Peřimově,v Praze,hraní v Čelákovicích,u Ivety - malá Terezka v kočárku a Adík s Honzíkem řádí v bazenu,byli jsme se s Adíkem koupat na Malvinách, oblékl se jako potápěč a šel do vody:-), u Labe jsme byli s Adíkem krmit kačenky, bylo jich tam tolik, že jsme to v životě neviděli a ještě tam připlavala ondatra,Adík se učil na bruslích a docela mu to šlo,oslava svátku Kubíka - dostal dokonce tři dorty:-), ropucha, západ, babočka paví oko,Jirka s Karolínkou.
Dovolená v Řecku na Rhodosu začala na letišti v dětském koutku,první den- prohlídka hotelu, okolí - moře, bazén a atrakce..skončil bohužel v nemocnici ve Městě Rhodos- Adámekovi šili pusu, kterou so rozbill o bazén při špatném skoku.Další dva dny musel bohužel být na pokoji a nic nesměl.Byla jsem s Kubíkem na výletě lodí od Funtanazie po ostrůvkách, spojeným s hledáním indiánů.Byli jsme na výletě ve Falikari a ve městě Rhodos..Skoro každý den byla diskotéka, občas vystupoval i Kubík s dětmi s klubu Funtanazie.Byli jsme ve velikém aquaparku a v lunaparku.Nakonec fotka na letišti na Rhodosu i u nás.